6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα




Λίγοι από εμάς καταφέρνουν να αποκοιμηθούν άμεσα, μόλις βρεθούν στο κρεβάτι. Ευτυχώς, υπάρχουν ασκήσεις που βοηθούν στην ηρεμία του νευρικού συστήματος, την ανακούφιση από το στρες και στην άμεση χαλάρωση.

Βρήκαμε για σας 6 απλές στάσεις της γιόγκα, που σας υπόσχονται να κοιμηθείτε σαν μωρό.

6. Πόδια πάνω στον τοίχο

6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα - Εικόνα2

Ξαπλώστε ανάσκελα βλέποντας στον τοίχο, τοποθετώντας ένα μαξιλάρι στο κάτω μέρος της πλάτης σας. Σηκώστε τα πόδια σας, έτσι ώστε τα φτέρνες και τα γόνατά σας να είναι στο ίδιο επίπεδο, κρατήστε τα χέρια παράλληλα με το σώμα, με τις παλάμες να βλέπουν προς τα πάνω. Παραμείνετε σε αυτή την στάση για 2 λεπτά. Στη συνέχεια, λυγίστε ελαφρά τα γόνατά σας και μεταφέρτε τα σε οποιαδήποτε πλευρά.

5. Μπρούμυτα στο στομάχι

6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα - Εικόνα3

Ξαπλώστε μπρούμυτα πάνω σε ένα μαξιλάρι και ενώστε σφιχτά τα δάχτυλα των χεριών σας πίσω σας. Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα, λυγίστε προς τα μέσα την πλάτη και τεντώστε τα πόδια. Στη συνέχεια, σιγά-σιγά κατεβάστε τα χέρια και εκπνεύστε.

Επαναλάβετε 5-10 φορές. Μόνο τότε μπορεί να «απελευθερώσετε» τα δάχτυλα και να χαλαρώσετε τα χέρια σας.

4. Πόδια σε αμβλεία γωνία

6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα - Εικόνα4

Καθίστε με τα πόδια διάπλατα ανοιχτά και βάλτε ένα μαξιλάρι μπροστά σας. Ισιώστε την πλάτη σας και εισπνεύστε όσο πιο βαθιά μπορείτε. Στη συνέχεια, σιγά-σιγά εκπνεύστε και τραβήξτε τα χέρια σας προς τα εμπρός, χαμηλώνοντας τον κορμό σας πάνω στο μαξιλάρι. Μείνετε σε αυτή τη θέση, κάνοντας 10 εκπνοές και εισπνοές και στη συνέχεια σηκωθείτε.

3. Ενωμένα πέλματα

6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα - Εικόνα5

Ξαπλώστε στην πλάτη σας πάνω σε μαξιλάρι, ενώστε τα πέλματα των ποδιών σας και σπρώξτε τα γόνατα στο πλάι. Τα χέρια είναι πιο χαλαρά και είναι παράλληλα με το σώμα, με τις παλάμες προς τα επάνω. Αναπνεύστε βαθιά. Παραμείνετε στη θέση αυτή για 3 λεπτά.

2. Ξαπλωτή περιστροφή

6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα - Εικόνα6

Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα γόνατά σας και ενώστε τα μαζί. Γείρετε αργά τα πόδια σας στο πλάι, κρατώντας τα με τα χέρια σας. Μείνετε έτσι 1 λεπτό, και στη συνέχεια, αλλάξτε κατεύθυνση. Επαναλάβετε 2 φορές για κάθε πλευρά.

1. Ανάσκελα

6 στάσεις ύπνου για να καταπολεμήσετε την αϋπνία και να αποκοιμηθείτε μέσα σε δευτερόλεπτα - Εικόνα7

Είναι βολικό να βάλετε κάτω από την πλάτη σας ένα μαξιλάρι. Απλώστε τα πόδια ανοιχτά και τα χέρια δίπλα σας, με τις παλάμες προς τα επάνω. Βεβαιωθείτε ότι η σπονδυλική στήλη και το κεφάλι σας είναι στην ίδια ευθεία γραμμή. Πάρτε τρεις βαθιές αναπνοές και εκπνεύστε μέσα από την μύτη, ακολουθούμενο από τέσσερις κανονικές αναπνοές. Σε αυτό το σημείο, θα νιώσετε υπνηλία και σύντομα θα σας πάρει ο ύπνος.

Credit: Adme

170
shares
Κοινοποιήστε στο Facebook
Κοινοποιήστε στο Twitter
Τελευταία Άρθρα:
Τελευταία Άρθρα:
Μετανάστες στήνουν παγίδες με πετονιές στους λιμενικούς της Πάτρας
10 ενδιαφέροντα γεγονότα για τα χαρτονομίσματα που δεν γνωρίζατε
Πλοία ενάντια στη μανιασμένη θάλασσα (Video)
Πανηγυρική άφιξη του μετροπόντικα στον Πειραιά μετά από 7,5 χλμ στα σπλάχνα της Αττικής
Πώς Να Κάνεις Τα Χείλη Σου Να Δείχνουν Πιο Μεγάλα Σε 30 Δευτερόλεπτα! -ΒΙΝΤΕΟ
Σοκ στη Λάρισα. Αστυνομικός Ασελγούσε σε Ανήλικες Αδελφές και Έβγαζε και Φωτογραφίες.
Άντρας πέφτει στα γόνατα και κάνει πρόταση γάμου στον αγαπημένο του μόλις μαθαίνει ότι η Αυστραλία ψήφισε ναι στον γάμο ομοφυλοφίλων
Survivor 2: Η πρώην του Μάριου Πρίαμου μπαίνει ( ; ) στο παιχνίδι
Kορακάκη για τη Μακεδονία: «Λιμάνια, αεροδρόμια, γη, πωλούνται – Αξίες Όχι»
Πέθανε ο Δημήτρης Σιάχος – Ένας αληθινός «μαχητής της ζωής»